اهمیت گواهی بازرسی در واردات کالا

اهمیت گواهی بازرسی در واردات کالا :
گواهی بازرسی در صورتی که توسط شرکت بازرسی مورد تایید سازمان ملی استاندارد در مبدا صادر شود می تواند زمان ترخیص کالا را به مقدار محسوس کاهش دهد و باعث کاهش هزینه های صاحبان کالا شود.
فهرست شرکتهای بازرسی مورد تایید در سایت www.isiri.org سازمان ملی استاندارد موجود است.
برای بارگذاری این گواهی در سامانه گمرک منوی خاصی در نظر گرفته شده است و اظهارکنندگان می توانند قبل از اظهار کالا نسبت به بارگذاری این سند اقدام نمایند. اشکالاتی که در فرآیند بارگذاری و تایید آن وجود دارد به شرح زیر است :
1⃣ سیستم می بایست در زمان بارگذاری این سند کد رهگیری صادر نماید.
2⃣ امکان ورود اطلاعات کد رهگیری در زمان اظهار کالا میسر باشد که سیستم بتواند ارتباطی بین گواهی بارگذاری شده و اظهارنامه ایجاد نماید.
❎ در صورت ایجاد این باکس در اظهارنامه یا ارتباط کد رهگیری با اظهار به هر نحو، می توان یک حلقه از فرآیند اظهار کالا را حذف کرد.
3⃣ تا قبل از تایید شرکت بازرسی صادر کننده گواهی ، امکان اصلاح وجود داشته باشد.

 

بازرگانی صارش به عنوان یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات جامع بازرگانی مستقر در چین می تواند در کلیه مراحل سفارش خارجی و واردات از چین به همراه شما باشد تا در این مسئله بتوانید با استفاده از تجربیات مجموعه بازرگانی صارش با کمترین ریسک , بیشترین سود آوری تجارت با چین را بچشید , مجموعه بازرگانی صارش کلیه مراحل حمل و ترخیص , حواله یوان به چین , حمل و ترخیص و ترخیص کالا , حمل هوایی از چین , ترخیص کالا از بندر عباس , خدمات بازرسی کالا در چین و ارائه مشاوره امور بازرگانی را به تجار محترم با بهترین کیفیت و سریعترین زمان ممکن ارائه می کند.

برای کسب مشاوره در زمینه بازرگانی واردات و صادرات می توانید با واحد مشاوره بازرگانی صارش تماس حاصل فرمایید .