بارگذاری اسناد جدید برای اظهارنامه های مسیر سبز در مرحله درب خروج

بارگذاری اسناد جدید برای اظهارنامه های مسیر سبز در مرحله درب خروج

 

بارگذاری اسناد جدید برای اظهارنامه های مسیر سبز در مرحله درب خروج:
یکی از مشکلاتی که برای اظهارنامه هایی که در مسیر سبز قرار می گرفتند ارسال اسناد جدید خصوصا در زمان مراجعه به درب خروج بود. با توجه به اینکه در این مسیر کارشناس وجود نداشت و علاوه بر بازگردانی اظهارنامه، تغییر مسیر نیز باید صورت می گرفت لذا تسهیلات ارائه شده در این مسیر عملا ضایع می شد.
با پیشنهادات ارسالی و همچنین بررسی برنامه نویسان محترم، امکان بارگذاری اسناد جدید در مرحله درب خروج صرفا برای اظهارنامه های مسیر سبز عملیاتی گردید.
در صورت نیاز به بارگذاری سند جدید می بایست مجوز بارگیری را لغو و پس از بارگذاری سند جدید مجددا صدور مجوز بارگیری را انجام دهید.

 

 

بازرگانی صارش به عنوان یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات جامع بازرگانی مستقر در چین می تواند در کلیه مراحل سفارش خارجی و واردات از چین به همراه شما باشد تا در این مسئله بتوانید با استفاده از تجربیات مجموعه بازرگانی صارش با کمترین ریسک , بیشترین سود آوری تجارت با چین را بچشید , مجموعه بازرگانی صارش کلیه مراحل حمل و ترخیص , حواله یوان به چین , حمل و ترخیص و ترخیص کالا , حمل هوایی از چین , ترخیص کالا از بندر عباس , خدمات بازرسی کالا در چین و ارائه مشاوره امور بازرگانی را به تجار محترم با بهترین کیفیت و سریعترین زمان ممکن ارائه می کند.

برای کسب مشاوره در زمینه بازرگانی واردات و صادرات می توانید با واحد مشاوره بازرگانی صارش تماس حاصل فرمایید .