واردات از چین را از کجا آغاز کنیم؟ قسمت 4

واردات از چین را از کجا آغاز کنیم؟ قسمت 4 ، ممکن است شما در ابتدای کار واردات از چین چند بار مجبور به واردات و تست کردن بازار فروش آن در ایران شوید. این بخشی از روال واردات کالا برای تجار تازه کار می باشد . کالایی که در ابتدا اقدام به واردات آن می کنید می تواند به قطعات الحاقی یا مصرفی نیاز داشته باشد. در این صورت شما می توانید علاوه بر فروش یک باره محصول اصلی در فروش لوازم جانبی و قطعات مصرفی آن نیز موفق باشید .

این مثال در فروش کنسول های بازی قابل مشاهده است. وقتی که شما کنسول بازی را وارد می کنید و به فروش می رسانید به طور قطع مصرف کنندگان درخواست بازیهای آن را نیز خواهند داشت . وقتی که شما کالای مد نظرتان را پیدا می کنید و بعد از چند مرحله واردات و ایجاد رابطه مطمئن با فروشنده می توانید با شرایط بهتر و استرس کمتری به امر واردات بپردازید.

برای یافتن قیمت تمام شده کالا ها ی مد نظرتان تا ایران میتوانید از خدمات شرکت بازرگانی مانند شرکت بازرگانی صارش بهره مند شوید. شما با اعلام کالای مد نظر خود به کارشناسان بازرگانی صارش می توانید از قیمت تمام شده کالا که شامل هزینه های حمل و ترخیص و عوارض گمرکی می شود نیز مطلع شوید.

بسیاری از تجار در فکر این هستند که کالایی را وارد کنند و بفروشند که خود آنها استفاده می کنند . اما این اشتباه است . چون شما کالا هایی مانند لوازم الکترونیکی مانند موبایل و گجت ، مواد غذایی و لباس مصرف می کنید. اما واردات هیچ کدام از این کالاها به راحتی صورت نمی پذیرد و حتی برای شما امکان پذیر نیست. پس توجه کنید که دچار اشتباه نشوید .

بازرگانی صارش به عنوان یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات جامع بازرگانی مستقر در چین می تواند در کلیه مراحل سفارش خارجی و واردات از چین به همراه شما باشد تا در این مسئله بتوانید با استفاده از تجربیات مجموعه بازرگانی صارش با کمترین ریسک , بیشترین سود آوری تجارت با چین را بچشید , مجموعه بازرگانی صارش کلیه مراحل حمل و ترخیص , حواله یوان به چین , حمل و ترخیص و ترخیص کالا , حمل هوایی از چین , ترخیص کالا از بندر عباس , خدمات بازرسی کالا در چین و ارائه مشاوره امور بازرگانی را به تجار محترم با بهترین کیفیت و سریعترین زمان ممکن ارائه می کند.

برای کسب مشاوره در زمینه ” واردات از چین را از کجا آغاز کنیم؟ قسمت 4 ” می توانید با واحد مشاوره بازرگانی صارش تماس حاصل فرمایید .