واردات و ترخیص ماشین آلات ساخت کاغذ و مقوا

فعالیت های گوناگون در حوزه های مربوط به واردات، ثبت سفارش و حمل و ترخیص کالاهای مختلف مانند ماشین آلات ساخت کاغذ و مقوا، ماشین اکسترودر یا برش مواد مصنوعی و … به وسیله شرکت های بازرگانی به اعتبار، تجربه و تخصص زیادی نیاز دارد. هلدینگ معتبر و با سابقه صارش یکی از شرکت های بازرگانی معتبر در خاورمیانه است. این شرکت دارای ۲۰ سال سابقه بسیار درخشان در زمینه واردات، ثبت سفارش و حمل و ترخیص کالا در کمترین زمان ممکن می باشد.

بازرگانی صارش با پیشینه چند ساله درخشان و با حضور کادر بسیار حرفه ای و فنی توانسته است یکی از بزرگترین شرکت های بازرگانی در خاورمیانه می باشد.

واردات و ترخیص کالاها با بازرگانی صارش

ماشین آلات ساخت کاغذ و مقوا 

هنگامی که نام ماشین تولید کاغذ و مقوا به میان می آید، تصور بر این است که طیف بسیار گوناگونی از انواع کاغذها و مقواها به وسیله یک ماشین تولید گردد و نیاز بازار را تامین کند. از آنجایی که درخواست تولید کاغذ و مقوا روز به روز ( با کاربردهای بسیار مختلف) در حال افزایش است. در نتیجه نیاز بازار این محصولات هر روزه گسترش می یابد. بازرگان و تجار فراوانی با واردات این ماشین آلات ( ماشین آلات ساخت کاغذ و مقوا (Hs code 84392000)) نیاز بازار را جهت تولید کاغذ و مقوا تامین می کنند.

جهت راه اندازی خط تولید کاغذ و مقوا به وسیله ماشین آلات ساخت کاغذ و مقوا عوامل متعددی به سر راه شما عزیزان قرار می گیرد. همانطور که میدانید مقوا بخش وسیعی از صنعت بسته بندی را به خود مختص کرده است. کاغذ اصلی ترین ماده جهت تولید کارتن می باشد. این روزها صنعت بسته بندی اهمیت زیادی پیدا کرده است و تمام سعی و تلاش تولیدکنندگان این است که به بهترین شکل ممکن محصول نهایی را تولید و عرضه بازار نمایند.

قبل از راه اندازی خط تولید کاغذ و مقوا، انتخاب و خرید ماشین آلات ساخت کاغذ و مقوا مهمترین و اصلی ترین شرط است. فرایند تولید کاغذ و مقوا با ماشین آلات سریعتر و در عین حال کارآمدتر است.

مراحل تولید کاغذ و مقوا به وسیله ماشین آلات ساخت کاغذ و مقوا به شرح زیر است:

تولید خمیر، رقیق کردن خمیر، ماشین کاغذ، دستگاه پرس

1. فرایند تولید و خمیر:

در این مرحله کاغذهای بازیافتی به درون محفظه فولادی ریخته و با آب ترکیب می شوند. طی این مرحله تمام ناخالصی ها از خمیر جدا خواهند شد.

 2. رقیق کردن خمیر:

جهت رقیق کردن خمیر مقداری آب به خمیر اضافه می کنند تا خمیر تولیدی رقیق تر باشد. جهت پالایش بهتر خمیر آن را از دستگاه های مختلفی عبور می دهند تا در حین تنظیم غلظت، ناخالصی های آن جدا شود.

 3. ماشین کاغذ:

بعد از عبور دادن خمیر از دستگاه و جدا شدن ضایعات و ناخالص های خمیر، نوبت ماشین تولید کاغذ و مقوا می باشد. در این مرحله خمیر به وسیله هدباکس ( به وسیله باکس های وکیوم و فویل های آبگیر) بر روی وایر پخش خواهد شد تا آب اضافی خمیر خارج شود.

 4. دستگاه پرس:

بعد از آبگیری نمودن خمیر، با استفاده از غلتک دستگاه پرس آب اضافی موجود در آن به وسیله پرس خارج می شود. خمیر به دست آمده بسیار فشرده تر خواهد شد. زمانی که میزان رطوبت کاغذ یا مقوا به 45 الی 55 درصد رسید، میتوان ورق یکنواخت تر و متراکم تر تولید نمود. فشار پرس منجر به تقویت نمودن خواص مکانیکی می شود.

مراحل خشک کردن، کنترل کیفیت، بسته بندی و آزمایش

 5. خشک کن ها و در نهایت سایز نمودن:

از قسمت درایر جهت خشک کردن کاغذ استفاده می شود. دمای سیلندرهای آن را با توجه به گراماژ کاغذ، نزدیک به 50 درجه سانتی گراد افزایش می دهند. در مرحله پیش از خشک کن، به طور کامل کاغذ خشک خواهد شد. در این مرحله جهت تقویت نمودن پیوند بین الیاف های کاغذ یا مقوا انواع نشاسته صنعتی و مواد افزودنی اضافه می شود.

 6. پرداخت:

پرداخت کردن کاغذ منجر به یکدست و صاف شدن آن خواهد شد. در این مرحله کاغذ را میان غلتک های صاف، نرم یا سخت عبور می دهند تا تمام سطوح ناصافی آن از بین برود.

 7. کنترل کیفیت:

یکی از مراحل مهم جهت تولید کاغذ یا مقوا به وسیله ماشین آلات ساخت کاغذ و مقوا (Hs code 84392000)، کنترل کیفیت است. در طی این مرحله ورق های مقوا یا کاغذ به صورت دستی با دستگاه های اسکنر بررسی خواهد شد تا محصول نهایی از لحاظ رنگ، گراماژ  به تایید نهایی برسد.

 8. بسته بندی:

در مرحله بسته بندی با توجه به سفارشات مشتریان، کاغذهای تولیدی را در دستگاه وایندر قرار می دهند.

 9. آزمایش:

نمونه هایی از کاغذ را جهت کنترل کیفیت به آزمایشگاه ها منتقل می دهند.

واردات ماشین آلات ساخت کاغذ و مقوا

ارتباط با بازرگانی صارش

این هلدینگ معتبر و خوشنام بازرگانی صارش دارای سابقه عالی در واردات انواع کالاها از چین با کمترین هزینه در امور تجاری و بازرگانی است. همانطور که میدانید در زمینه مربوط به تجارت تجربه و دانش یک امر بسیار ضروری است. اطلاعات کافی در رابطه امر تجارت و واردات به بازرگانان برای داشتن یک تجارت موفق و عالی، بسیار کمک خواهند کرد.

در صورتی که تاجر هستید و قصد واردات ماشین آلات ساخت کاغذ و مقوا با کمترین هزینه به وسیله بازرگانی معتبر را دارید، به راحتی و با اطمینان کامل می توانید با این مجموعه خوشنام در ارتباط باشید. مشاورین با تجربه و حرفه ای ما در زمینه امور تجاری و وارداتی اطلاعات کافی در رابطه با واردات و ترخیص ماشین آلات ساخت کاغذ و مقوا (Hs code 84392000) را در اختیار  شما عزیزان قرار خواهند داد.

شماره تماس به منظور واردات حمل و ترخیص فوری ماشین آلات: ۰۹۱۵۲۶۶۹۲۹۲

مشاوره بازرگانی صارش به صورت رایگان: 09152424243

جهت ثبت سفارش و تخصیص ارز آماده با شماره ۰۵۱۳۱۸۰۵ و داخلی ۲۰۱  تماس حاصل نمایید.

آدرس دفتر مرکزی شرکت بازرگانی صارش: مشهد، احمدآباد، راهنمایی ۴، پلاک ۲، طبقه دوم، واحد ۶، شماره تماس دفتر مرکزی: ۰۵۱۳۱۸۰۵

آدرس دفتر شرکت بازرگانی صارش در تهران: میرداماد، خیابان کازرون شمالی، تبش نیک رای، پلاک ۱/۲، واحد ۸ تلفن دفتر تهران: ۰۲۱۲۲۹۲۷۶۱۷

وب سایت بازرگانی صارش به نشانی www.saresh.org

با ما تماس بگیرید