کاتر PCB قطع کن پایه های اضافی

کاتر PCB قطع کن پایه های اضافی ,

برای تولید برد های THD پس از قرار گرفتن برد ها در حوزچه قلع نیاز به دستگاه کاتر PCB یا PCB Lead cutter می باشد , دستگاه کاتر PCB دارای یک تیغ با سرعت دور حدود 3000RPM و با جنسی از تنگستن به سرعت دوران می کند و با برخورد با پایه های اضافی مقاومت ها و خازنها و دیگر قطعات , به سرعت آن ها را به اصطلاح از بیخ قطع می کند , بدون آن که آسیبی به PCB یا خود قطعه برساند.

دستگاه های کاتر با قطعه پایه های اضافی PCB سرعت مونتاژ و تولید برد های الکترونیکی را بصورت چشمگیری افزایش می دهد و امکان مونتاژ برد ها را در تیراژ بالا فراهم می کند.

کلیه دستگاه های کاتر شرکت Ren Thang تایوان دارای نوار نقاله یا کانوایر می باشد و کافی است که PCB را در ابتدا کانوایر قرار داده تا دستگاه بصورت اتوماتیک PCB را به داخل کشانده و پایه های اضافی آن را قطعه کند.

دستگاه کاتر مدل KA-B6-IN و KA-B6-OU :

دستگاه های کاتر PCB سری KA-B6 دارای کانوایر اتوماتیک می باشد به نحوی که براحتی می توان برد PCB را در ابتدا کانوایر قرار داده و سپس کانوایر برد را بصورت اتوماتیک به داخل دستگاه و رویه تیغ تنگستنی برده و پایه های آن را قطعه کرده و سپس برد را در انتها به بیرون حمل کند.

با استفاده از کانوایر سرعت کارایی این دستگاه افزایش بسیاری داشته و از سمت دیگر در هزینه ها نیرو انسانی و انرژی صرفه جویی بسزایی می گردد.

ka-b6 lead cutter 2

دستگاه تیغ تیز کن :

دستگاه کاتر PCB دارای تیغ تنگستنی مخصوص و بسیار برنده می باشد , این تیغ بایستی پس از مدتی تیز شود که بابت اتیز کردن این تیغ دستگاه KA-680 شرکت Ren Thang مخصوص تیز کردن تیغ های تنگستنی است.

دستگاه تیغ تیز کن KA-680 امکان تیز کردن کلیه تیغ های تنگستنی با قطر حداکثر 340 سانتی متر را فراهم می نماید.

ka-680 reshaper

 

برای کسب هرگونه اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه های کاتر PCB شرکت Ren Thang تایوان لطفا با بخش فروش شرکت بازرگانی صارش تماس حاصل فرمایید.

 

 

کاتر PCB قطع کن پایه های اضافی