آزمایشگاه کنترل کیفی بازرگانی صارش

کنترل کیفی قطعات الکترونیکی خدمتی نوین از بازرگانی صارش . شرکت بازرگانی صارش با بیش از 2 دهه فعالیت در حوزه برق و الکترونیک ، اکنون با کادری مجرب ، آزمایشگاه کنترل کیفی و تست قطعات الکترونیک را راه اندازی نموده و آماده دریافت سفارش شما مشتریان گرامی میباشد .

بازرگانی صارش ، یکی از بزرگترین وارد کنندگان قطعات الکترونیک در کشور ، خود را موظف می داند از ورود کالا های بی کیفیت به کشور جلوگیری نماید و از فروش کالای تقلبی به جد معذور است .

آزمایشگاه الکترونیک بازرگانی صارش ، با هدف تست و کنترل کیفی قطعات وارد شده توسط این مجموعه راه اندازی شد تا شما مشتریان گرامی ، بیش از پیش از اصل بودن کالای خود اطمینان کسب نمایید . با توجه به ورود حجم انبوهی از قطعات تقلبی به بازار داخلی و نارضایتی مصرف کنندگان نهایی از این امر ، بازرگانی صارش ضمن خرید دائم محصولات خود از شرکت های معتبر باز هم نیاز به بررسی اصل بودن قطعات را لازم می داند.

آزمایشگاه الکترونیک بازرگانی صارش تست اصالت و سلامت محصولات ذیل را انجام می دهد :

از این پس با خاطری آسوده تر از گذشته خرید خود را از بازرگانی صارش انجام دهید .

بازرگانی صارش، تنها وارد کننده قطعات الکترونیک با ضمانت مرجوعی ، در صورت اصل نبودن قطعات سفارش داده شده از طرف شما مشتریان گرامی ، تنها در صورت لحیم نشدن قطعات آن را مرجوع می نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ” آزمایشگاه کنترل کیفی قطعات الکترونیکی ” با ما تماس حاصل فرمایید .

شماره های تلفن تماس ، ایمیل ، فکس و دیگر اطلاعات تماس را میتوانید در این صفحه مشاهده نمایید .