واردات از چین را از کجا آغاز کنیم؟ قسمت سوم

واردات از چین را از کجا آغاز کنیم؟ قسمت سوم ، روش ها و آموزش واردات از چین . حالا که با اصول اولیه واردات از چین آشنا شدیم و مفاهیم اولیه آن را درک کردیم به بحث انتخاب کالا می پردازیم . چند مثال از کالاهایی که ممکن است شما فکر کنید می تواند برای شما سود خوبی برای فروش داشته باشد . مبلمان و لوازم چوبی منزل ممکن است به علت قیمت خرید پایین در چین و فروش بالا در ایران شما را برای واردات آن وسوسه کند. اما چرا واردات مبلمان به هیچ وجه توجیه پذیر نیست. مبلمان کالایی است که در کشور به وفور تولید می شود .

بنابراین تعرفه گمرکی بالایی دارد. علاوه بر آن کالایی حجیم است و فضای زیادری را برای حمل و نقل اشغال می کند. حتی ممکن است در حین بارگیری و ارسال دچار شکستگی یا پارگی یا صدمه شود. پس مبلمان و میز و صندلی نمی تواند کالای مناسبی برای واردات از چین باشد.

مسواک ممکن است کالای مناسبی برای واردات باشد به علت قیمت خرید پایین و فروش زیاد. اما به چند دلیل انتخاب مناسبی نیست. اول این که مسواک کالایی است که نیاز به مجوز بهداشت برای خروج از گمرک جمهوری اسلامی ایران دارد. غیر از آن فروش مسواکی که برند نیست خیلی کار راحتی به نظر نمی رسد.

بازرگانی صارش به عنوان یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات جامع بازرگانی مستقر در چـین می تواند در کلیه مراحل سفارش خارجی و واردات از چین به همراه شما باشد تا در این مسئله بتوانید با استفاده از تجربیات مجموعه بازرگانی صارش با کمترین ریسک , بیشترین سود آوری تجارت با چین را بچشید , مجموعه بازرگانی صارش کلیه مراحل حمل و ترخیص , حواله یوان به چین , حمل و ترخیص و ترخیص کالا , حمل هوایی از چین , ترخیص کالا از بندر عباس , خدمات بازرسی کالا در چین و ارائه مشاوره امور بازرگانی را به تجار محترم با بهترین کیفیت و سریعترین زمان ممکن ارائه می کند.

برای کسب مشاوره در زمینه ” واردات از چین را از کجا آغاز کنیم؟ قسمت سوم ” می توانید با واحد مشاوره بازرگانی صارش تماس حاصل فرمایید .