واردات از چین را از کجا آغاز کنیم ؟ قسمت 5

واردات از چین را از کجا آغاز کنیم ؟ قسمت 5 ، یکی از اشتباهات دیگری که بایداز آن دوری کنید خرید برای محصولات فصلی است. نتیجه چنین وارداتی احتمالا ماندن شما و حجم زیادی موجود انبار بدون مشتری است. تصور کنید که یک کانتینر جلیقه زمستانی را باید در گرمای تابستان چه کنید؟

واردات از چین را از کجا آغاز کنیم ؟ قسمت 5

بعد از انتخاب یک محصول شما می توانید با کمک گرفتن از یک شرکت بازرگانی با چند فروشنده یا کارخانه اطلاعات آن را به دست آورید. پس از اینکه براوردهای هزینه توسط شرکت بازرگانی صارش انجام شد میتوانید از چند فروشنده که حتی قیمتهای متفاوتی را ارائه می کنند درخواست نمونه کنید. شما می توانید از یک تا چند نمونه درخواست کنید برای چک کردن کیفیت محصولات و استفاده و بررسی.  شما باید مطمئن باشید که نمونه ای که انتخاب می کنید کیفیتی داشته باشد که بتوانید از ان دفاع کنید و پایه کار خود را بر آن قرار دهید.

باید توجه کنید که همیشه برای خرید عمده از چین به حداقل سفارش خرید دقت کنید. بعضی از اقلام حداقل سفارش بالایی دارند و همین باعث می شود که نیاز به سرمایه اولیه زیادی برای واردات آن کالا داشته باشید. میزان حداقل سفارش یه کارخانه و یا شرکتی که با آن کار می کنید نیز دارد. معمولا کارخانه های بزرگ حاضر به قبول سفارش های کوچک نیستند. و فقط در حجم چند کانتینر کار انجام می دهند. اما فروشنده های کوچکتر یا کارگاه هایی هستند که حداقل سفارش ندارند یا حداقل سفارش انها آنقدر بالا نیست.

بعد از طی تمام این مراحل ودریافت نمونه کالا شما می بایست یک فروشنده مطمئن داشته باشید که بتوانید از او در میزان مورد نظر خود خرید انجام دهید.

 

بازرگانی صارش به عنوان یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات جامع بازرگانی مستقر در چین می تواند در کلیه مراحل سفارش خارجی و واردات از چین به همراه شما باشد تا در این مسئله بتوانید با استفاده از تجربیات مجموعه بازرگانی صارش با کمترین ریسک , بیشترین سود آوری تجارت با چین را بچشید , مجموعه بازرگانی صارش کلیه مراحل حمل و ترخیص , حواله یوان به چین , حمل و ترخیص و ترخیص کالا , حمل هوایی از چین , ترخیص کالا از بندر عباس , خدمات بازرسی کالا در چین و ارائه مشاوره امور بازرگانی را به تجار محترم با بهترین کیفیت و سریعترین زمان ممکن ارائه می کند.

برای کسب مشاوره در زمینه بازرگانی واردات و صادرات می توانید با واحد مشاوره بازرگانی صارش تماس حاصل فرمایید .