واردات از چین را از کجا آغاز کنیم ؟ قسمت اول

واردات از چین را از کجا آغاز کنیم ؟ قسمت اول ، به عنوان یک وارد کننده از چین یا به عنوان کسی که قصد واردات ا ز چین را دارد سوالاتی هست که از خود می پرسید :

  • از کجا بدانم کدام کالا بیشتر خواهد فروخت ؟
  • اول با کدام کالا شروع کنم ؟
  • چگونه فروشندگان و کارخانجات را پیدا کنم ؟
  • چطور باید از کلاهبرداران در امان بمانم و کالای با کیفیت تهیه کنم ؟
  • واقعا از کجا باید شروع کنم ؟
واردات از چین را از کجا آغاز کنیم ؟ قسمت اول
واردات از چین را از کجا آغاز کنیم ؟ قسمت اول

وقتی که برای اولین بار قصد واردات کالایی را از کشور دیگر دارید قطعا سوالات این چنین ذهن شما را به شما مشغول خواهد کرد .
در ابندا باید توجه کنید که شروع هر کاری با ریسک همراه است . اگر دقت نکنید ممکن است چند میلیون تومان گوشی آیفون تقلبی که مجهز به سیستم عامل اندروید هستند رو ی دست شما بماند . یا پلی استیشن های  50 دلاری که هیچ ارزشی ندارند .
البته باید بدانید که با داشتن یک برنامه مشخص و هدف برای واردات و قبول ریسک و پشتکار می توانید تجارت پر سودی را آغاز نمایید .

واردات از چین را از کجا آغاز کنیم ؟ قسمت اول
واردات از چین را از کجا آغاز کنیم ؟ قسمت اول

برنامه اولیه برای واردات می تواند به صورت زیر باشد :

اولین قدم انتخاب کالاست که باید تحقیق کافی برای ان انجام دهید . این مرحله مهم ترین مرحله از شروع تجارت خارجی شما است.

قدم دوم انتخاب یک فروشنده مناسب است . همیشه پیدا کردن فروشنده مناسب می تواند زمان بر باشد. اما ارزش زمانی که برای آن صرف کرده اید دارد .
فروش نمونه . همیشه آوردن نمونه می تواند از جهات بسیاری به شما کمک کند. هم می توانید با هزینه های احتمالی گمرکی آشنا شوید. هم برای فروش آن ها میتوانید بازاریابی کنید و به نوعی بازار را امتحان کنید .

بعد از تست نمونه می توانید برای افزایش تعداد خرید های خود اقدام کنید . در این مرحله شما می توانید اقدام به واردات کالا به صورت عمده نمایید .

بازرگانی صارش به عنوان یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات جامع بازرگانی مستقر در چین می تواند در کلیه مراحل سفارش خارجی و واردات از چین به همراه شما باشد تا در این مسئله بتوانید با استفاده از تجربیات مجموعه بازرگانی صارش با کمترین ریسک , بیشترین سود آوری تجارت با چین را بچشید , مجموعه بازرگانی صارش کلیه مراحل حمل و ترخیص , حواله یوان به چین , حمل و ترخیص و ترخیص کالا , حمل هوایی از چین , ترخیص کالا از بندر عباس , خدمات بازرسی کالا در چین و ارائه مشاوره امور بازرگانی را به تجار محترم با بهترین کیفیت و سریعترین زمان ممکن ارائه می کند.

برای کسب مشاوره در زمینه شروع واردات از چین می توانید با واحد مشاوره بازرگانی صارش تماس حاصل فرمایید .