واردات با سرمایه کم توسط بازرگانی صارش

بازرگانی صارش از جمله بازرگانی های معتبری است که در امور واردات و صادرات کلیه کالاها و محصولات، بدون هیچ محدودیتی فعالیت دارد. این مجموعه واردات با سرمایه کم را برای تمام تاجران امکان پذیر می نماید. این هلدینگ دارای دو دهه سابقه درخشان در کارنامه کاری خود می باشد و رزومه پر باری را از فعالیت ها همچنین رضایتمندی کاربران خود، به ثبت رسانده است. ثبت سفارشات خود را در سه روز و ترخیص سفارشات را در زمانی کمتر از ۱۰ روز انجام خواهد داد. ناگفته نماند که تمام فعالیت های صارش به کمک تیمی تخصصی انجام خواهد شد که کلیه مدارک بین المللی لازم را در این زمینه دارند.

 تیم تخصصی مدارک معتبر بین المللی دارند و قادر به پاسخگویی تمامی سوالات شما در امور تجاری هستند. این تیم با علم و دانشی که دارند میتوانند در کمترین زمان سرمایه کاربران را به سوددهی کلان برساند.

ناگفته نماند که کلیه امور تجاری شما ( واردات ثبت سفارش و ترخیص فوری کالا با بازرگانی صارش) بدون نگرانی و ریسک بالایی انجام خواهد شد. بازرگانی صارش توانسته است با ترخیص سریع کالای کاربران، خواب سرمایه آنها را به حداقل ممکن برساند.

واردات با سرمایه کم

ثبت سفارش واردات با سرمایه کم توسط صارش:

انجام نام نویسی و ثبت نمودن اطلاعات واردات محصولات، ثبت سفارش آنها می باشد. در حال حاضر ثبت سفارش واردات با سرمایه کم توسط گروه بازرگانی صارش به دلیل افزایش شهروندان و دولت الکترونیک از راه سامانه جامع تجارت ایران ntsw.ir انجام خواهد شد. از ثبت اطلاعات تا دریافت تاییدیه ورود کالا مرحله های زیادی را باید پشت سر گذاشت. این پروسه زمان گیر می باشد. بر همین اساس نیازمند مشاوره گرفتن از یک شرکت بازرگانی با تجربه می باشد. مشاورین بازرگانی صارش به دلیل تخصص و سابقه کاری زیاد برای تمام بازرگانان حقیقی و حقوقی تعهد می دهند که ثبت سفارش فوری سه روزه را انجام خواهند داد.

جهت ثبت سفارش واردات با سرمایه کم توسط گروه بازرگانی صارش لازم است. مراحل زیر را به همین ترتیب ذکر شده سپری نمود. ناگفته نماند که ترتیب این مراحل از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. در صورتی که تا این ترتیب را رعایت ننماید. مجبور خواهید شد که مراحل را دوباره از آغاز شروع نمایند و نیازمند وقت بیشتری خواهید بود. این مراحل شامل:

  • دریافت نمودن کد تعرفه که مربوط به تمامی کالاهای وارداتی می باشد و نشان دهنده گروه و مشخصات کالای مد نظر است.

  • دریافت فاکتور خرید یا پروما از فروشنده کالای وارداتی در کشور مبداء

  • تکمیل تمام اطلاعات مرتبط با فرم ثبت سفارش

  • فرم ثبت سفارش به شکل الکترونیکی می باشد و می توان با مراجعه به سامانه ثبت سفارش کالا در سازمان توسعه و تجارت آن را مشاهده و تکمیل نمود

  • دریافت تاییدیه ثبت سفارش واردات کالا از کارشناس مربوطه

  • دریافت نمودن بیمه نامه حمل و نقل از شرکت بیمه ‌ای معتبر

  • تکمیل نمودن فرم تقاضای گشایش اعتبار و فرم بانکی

  • پرداخت تمامی هزینه های مربوط به ثبت سفارش کالا به همان بانکی که فرم تقاضای اعتبار را در آن پر نموده اید.

واردات با سرمایه کم

معرفی انواع ثبت سفارش برای کالا:

  1. اعتبار اسنادی به صورت دیداری:

    با این روش بانک ابلاغ کننده بعد از ثبت سفارش اسناد و مدارکی که توسط ذینفع و بازرگان داده شده است را رویت می نماید. اگر تمامی شرایط، ضوابط و قوانین توسط درخواست کننده رعایت گردیده باشد. بانک وجه درخواستی را پرداخت خواهد نمود.

  2. اعتبار اسنادی به صورت مدت دار:

    با این روش شخص بازرگان پس از ارائه اسناد و مدارک خود اعتبار مورد نظر را دریافت خواهد نمود. این اعتبار مدت‌دار و بعد از گذشت مدت زمان مشخص و تعیین گردیده پرداخت خواهد شد.

  3. اعتبار اسنادی از نوع یوزانس:

    این نوع از ثبت سفارش براتی به حساب خواهد آمد. بدین معنی که یکی از دو طرف این معامله که در دو کشور مجزا از یکدیگر هستند، مطابق عرف و قانون از طرف مقابل خود مهلت خواهد گرفت. یوزانس به معنی مدت زمان مهلتی است که جهت پرداخت وجه ارزی ما بین دو کشور تعیین می شود.

برخلاف ثبت سفارش دیداری که در آن پس از ارائه اسناد پرداخت وجه انجام می گردد. در اعتبار یوزانس درجا پرداخت وجه انجام نمی شود. می‌ توان گفت که یوزانس یک نوع اعتبار مدت دار می باشد که برات صادر می شود. به این شیوه امکان انجام معامله و تجارت فراهم خواهد شد. انجام هر کدام از این روش ها توسط شرکت بازرگانی صارش امکان پذیر می باشد. این هلدینگ با آشنایی و علم خود از اصول واردات و تجارت طرح ثبت سفارش فوری روده را برای کاربرانش تعریف نموده است.

واردات با سرمایه کم بدون ریسک و نگرانی را می توانید به کارشناسان صارش واگذار نمایید

ترخیص واردات با سرمایه کم:

ترخیص کالا از گمرک جزو نگرانی ‌هایی است که همه بازرگانان و تاجران در امر واردات دارند. امکان دارد تمام مراحل یک تجارت به شکلی موفقیت آمیز سپری شود. اما وجود هر مشکلی در مرحله ترخیص سبب ایجاد ضرر و زیان حتی جریمه های سنگین برای تاجران خواهد شد. مرحله ترخیص در کشور های مختلف متناسب با قوانین آن کشور دارای تفاوت هایی می باشد.

انجام واردات با سرمایه کم توسط تیم تخصصی صارش بسیار امری آسان و بدون ریسک می باشد.

مرحله های ترخیص کالا از گمرک شامل گزینه های زیر است:

  • داشتن پروفرما یا همان فاکتور خرید از فروشنده همراه با پکینگ لیست. * دریافت نمودن مجوز ثبت سفارش کالا در سامانه پس از ثبت موفقیت آمیز سفارش مورد نظر کلمه کاربری و رمز عبور به کاربر داده خواهد شد. * صدور بیمه برای تمامی کالاهای وارداتی است. * انجام هماهنگی های مورد نیاز در مبدا و مقصد برای بازرسی کالا. * انجام مراحل تشکیل پرونده واردات کالا جهت تخصیص ارز و ثبت نمودن حواله بانکی. * برقراری ارتباط و هماهنگی های لازم برای شرکت حمل و نقل بین المللی. * دریافت نمودن اسناد و تاییدیه های حمل و نقل کالا از شرکت حمل و نقل بین المللی * کامل کردن پرونده تشکیل شده * دریافت تاییدیه کارشناس فنی گمرک. * ثبت و تکمیل دور اظهاری گمرک.

انجام دادن دقیق تمامی این مراحل در سرعت دادن به واردات و ترخیص همچنین انجام بدون ریسک آن بسیار تاثیر گذار می باشد.

تاجران می ‌توانند با واگذار نمودن واردات با سرمایه کم توسط بازرگانی صارش اطمینان خاطر داشته باشند که تمام امور تجاری آنها بدون ریسک و در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

با ما تماس بگیرید.