واردات خمیر قلع

بازرگانی صارش با واردات خمیر قلع و ترخیص و واردات انواع برندهای معتبر و متفرقه خمیر قلعدر خدمت هموطنان عزیز می باشد

بازرگان صارش با وجود دفاتر فعال در چین و دبی و همکاری با متخصصین مجرب در زمینه تجارت خارجی و گمرک توانایی واردات انواع کالاهای مجاز از جمله خمیر قلع را دارا می باشد .
کافیست با اعلام برند مورد نظر ارایه اطلاعت فروشنده و کالا از قیمت نهایی کالا مطلع شوید .

خمیر قلع چیست :
يكي از موضوعات مهم در صنعت برق و الكترونيك لحيم كاري است .ماده اتصال دهنده ، كه آلياژي از فلز قلع و سرب است را لحيم مي نامند.
خمیر لحیم کاری یا خمیر قلع ماده‌ای می‌باشد که جهت برقرار ساختن اتصالات بین پایه قطعات و سطح مسی در مدار چاپی‌هایی با تکنولوژی نصب سطحی مورد استفاده قرار می‌گیرد. خمیر قلع بر روی مکان مورد نظر مالیده می‌شود و سپس توسط حرارت ذوب می‌شود و باعث ایجاد اتصال مکانیکی و الکتریکی بین خطوط مدار چاپی و قطعات می‌گردد. از خمیر قلع معمولاً در روش چاپ سیک و همچنین برای ماشین آلات مونتاژ نصب سطحی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
به یاد داشته باشید که خمیر قلع یک «ترکیب پلیمری» است که بر اثر رطوبت، حرارت و مرور زمان، قابلیت استفاده در لحیم کاری را از دست می دهد.

کاربرد:
بخش بزرگی از مشکل هایی که در مونتاژ مدار چاپی به وجود می آید مربوط به خمیر قلع می باشد، این مشکلات با یک دیگر متفاوت هستند، مثل استفاده بیش از حد خمیر قلع و چسیبدن پایه ها در حین عمل لحیم کاری که در نتیجه باعث اتصال کوتاه بین پایه ها میگردد، و یا ایجاد نشدن اتصالات قوی و یا لحیم سرد بودن که باعث نارسانایی الکتریکی میگردد.

واردات خمیر قلع
واردات خمیر قلع

1- سرنگ یا تیوب حاوی خمیر را در یک کیسه نایلون سر بسته ی نفوذناپذیر که روی آن با ماژیک ماندگار نوشته اید: «ماده ی شیمیایی- خوردنی نیست!-دست نزنید!» گذاشته و آن را در یک جعبه ی پلاستکی که درب آن محکم بسته شود، قرار داده و در گوشه ای از یخچال (نه در فریزر) قرار دهید. بسته بندی دوگانه برای این است که خمیر قلع رطوبت هوای داخل یخچال یا هوای محیط را به خود نگیرد.
به تمام کسانی که از این یخچال استفاده می کنند، به ویژه به کودکان، توضیح دهید که این کیسه حاوی چیست و چرا باید در سرما نگه داری شود، و آنان را آگاه کنید که این ماده خوردنی نیست و دست مالی کردن آن باعث بیماری می شود تا وجود آن در یخچال کنجکاوی برانگیز نباشد.
2- پس از بیرون آوردن سرنگ یا تیوب حاوی خمیر از یخچال و پیش از شروع به کار، یک ساعت به خمیر وقت بدهید تا به دمای اتاق برسد. توجه کنید که این کار ضروری است!
3- پس از پایان کار، یک قطعه سیم پایه مقاومت یا خازن را در لوله ی سرنگ یا دهانه ی تیوب فروکنید تا مسیر عبور خمیر برای استفاده در دفعه ی بعد، باز و تمیز بماند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .