واردات دستگاه centerless

مقدار زیادی از کالاهای وارد شده از کشور چین به ایران مربوط به دستگاه های صنعتی می باشد. در این مطلب به واردات دستگاه centerless از چین خواهیم پرداخت. یکی از شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کند و بسیار خوش درخشیده است، شرکت بازرگانی صارش است. این شرکت با داشتن ۲۰ سال تجربه در زمینه واردات کالاهای مختلف از چین از جمله دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی می تواند، شما را در واردات دستگاه centerless همراهی نماید و در کمترین زمان کالاهای شما را از گمرک ترخیص نماید.

همانطور که گفته شد، بیشترین سهم واردات ایران مربوط به دستگاه ها و ماشین‌ آلات صنعتی است. کشور چین مهم ترین کشور برای واردات دستگاه های صنعتی از جمله واردات دستگاه centerless است. برای تاجران ایرانی و شرکت هایی که در امر واردات فعالیت می کنند، واردات دستگاه های صنعتی از چین دارای اهمیت ویژه ای می باشد.

واردات دستگاه centerless

دستگاه centerless چیست؟

سنگ زنی بدون مرکز یک فرآیند ماشین کاری است که از برش ساینده برای حذف مواد اضافی از یک قطعه استفاده می کند. سنگ زنی بدون مرکز با عملیات آسیاب مرکزی تفاوت دارد، زیرا از هیچ دوک یا وسیله ای برای قرار دادن و محکم کردن قطعه کار استفاده نمی شود. سنگ زنی بدون مرکز معمولاً در اولویت نسبت به سایر فرایند های سنگ زنی برای عملیاتی است که بسیاری از قطعات باید در زمان کوتاهی پردازش شوند.

 در سنگ زنی بدون مرکز، قطعه کار بین دو چرخ که در یک جهت با سرعت های مختلف می چرخند و بین یک سکوی نگهدارنده نگه داشته می شود. یک چرخ که به عنوان چرخ سنگ زنی شناخته می شود، روی یک محور ثابت قرار دارد و به گونه ای می چرخد ​​که نیروی وارد شده به قطعه به سمت پایین و در برابر سکوی محل کار هدایت شود. این چرخ معمولاً با داشتن سرعت مماسی بالاتر از قطعه در نقطه تماس، عمل سنگ زنی را انجام می دهد. چرخ دیگر که به چرخ تنظیم معروف است به صورت متحرک است. این چرخ برای اعمال فشار جانبی به قطعه کار قرار می گیرد و معمولاً دارای یک ساینده بسیار خشن می باشد.

واردات دستگاه centerless

مواردی که در واردات از چین باید در نظر بگیرید

یکی از نکات مهمی که در واردات ماشین آلات از جمله دستگاه centerless باید در نظر گرفته شود، درست شناسایی کردن کد تعرفه دستگاه است. با توجه به کد تعرفه دستگاه کلیه هزینه های مربوط به گمرک و حمل و نقل دستگاه centerless محاسبه خواهد شد. در صورتی که خریدار یا وارد کننده دستگاه centerless کد دستگاه را به درستی شناسایی نکند، دچار ضررهای جبران ناپذیری خواهد شد. بنابراین خریدار محصول باید از یک شرکت معتبر که در زمینه شناسایی کد دستگاه تبحر و تجربه کافی دارد، کمک بگیرد، تا دچار ضرر و زیان نشود. شرکت بازرگانی صارش با داشتن نیروهای با تجربه و متخصص می تواند به خوبی در این زمینه به شما مشاوره دهد و به درستی کد دستگاه centerless را شناسایی نماید و مراحل واردات کالا را به صورت ایمن برای شما انجام دهد.

شرایط معافیت از هزینه های گمرکی

در زمینه واردات دستگاه های صنعتی از جمله دستگاه centerless از کشور چین اگر وزارت صمت تشخیص دهد که دستگاه خریداری شده برای استفاده در خط تولید یک کارخانه می باشد و برای تولید محصولات کارخانه ضرورت زیادی دارد، شرکت های خدماتی و شرکت های تولیدی معاف از دادن هزینه های جانبی هستند.

  در صورتی که دستگاه صنعتی که قرار است، وارد شود، در ایران تولید نشود، نیز مشمول معافیت از هزینه ها خواهد شد. اگر وزارت صنعت معدن و تجارت متوجه شود که دستگاه در ایران تولید می شود، شرکت وارد کننده موظف است، تمامی هزینه های گمرکی را پرداخت نماید.

دستگاه centerless که قرار است، خریداری شود، باید حتما نو باشد. وارد کردن دستگاه دست دوم به کشور غير قانوني می باشد و وزارت صنعت معدن و تجارت با خریداری کردن دستگاه های دست دوم برخورد خواهد کرد.

همچنین دستگاه centerless باید نیاز اساسی برای خط تولید باشد، در غیر اینصورت تاییدیه واردات دستگاه به ایران داده نخواهد شد.

واردات دستگاه centerless با هزینه کم

به دلیل تنوع زیاد در تولید دستگاه centerless بهتر است، از یک شرکت متخصص مانند شرکت بازرگانی صارش در زمینه انتخاب دستگاه مشاوره بگیرید، تا یک برند با کیفیت بالا و با قیمت مناسب خریداری نمایید. شناسایی کردن تولید کنندگان‌ و فروشندگان دستگاه centerless در کشور چین کار بسیار پیچیده و دشواری است و نیاز به صرف هزینه و زمان زیادی دارد. بنابراین با کمک شرکت بازرگانی صارش خواهید توانست، این مسیر پیچیده و دشوار را به راحتی طی نمایید. نکته مهمی که وجود دارد و باید به آن توجه نمایید، این است که تاجران ایرانی و تولید کنندگان به خدمات مربوط به گمرک و بازرگانی آشنایی ندارند. بنابراین لازم است، برای واردات دستگاه centerless حتما از یک شرکت بازرگانی با تجربه زیاد در این زمینه کمک بگیرند. شرکت بازرگانی صارش با داشتن ۲۰ سال تجربه در زمینه واردات دستگاه های خط تولید، واردات دستگاه centerless را برای شما به بهترین نحو انجام می دهد.

واردات دستگاه centerless

نحوه واردات دستگاه centerless

معمولا واردات دستگاه centerless از چین به طور دو مسیره صورت می گیرد:

دستگاه از کشور چین به دبی ارسال می شود، سپس از دبی به ایران فرستاده می شود. این کار باعث بالا رفتن هزینه های مربوط به گمرک خواهد شد. در این مرحله شرکت بازرگانی صارش با حداقل هزینه ممکن واردات دستگاه centerless را به بهترین نحو برای شما انجام خواهد داد.

نکته بعدی که وجود دارد، معافیت شما از بعضی از هزینه‌ های مربوط به گمرک می باشد. تشخیص اینکه آیا دستگاه وارداتی شما نیز مشمول معافیت از هزینه های گمرکی می شود، نیز بر عهده شرکت بازرگانی صارش می باشد که با وجود نیروهای مجرب و متخصص هزینه های واردات دستگاه centerless را به مقدار زیاد برای شما کاهش خواهد داد. برای مشاوره با کارشناسان ما و کسب اطلاعات درباره دستگاه centerless با ما در تماس باشید.

  • آدرس بازرگانی صارش در ایران:
  • دفتر مرکزی: مشهد، احمدآباد، راهنمایی 4، پلاک 2، طبقه دوم، واحد 6
  • دفتر تهران: میرداماد، خیابان کازرون شمالی، نبش نیک رای، پلاک 1/2، واحد 8

تلفن های تماس: