واردات دستگاه SMD توسط بازرگانی صارش

شرکت بازرگانی صارش یکی از موفق ترین شرکت ها در زمینه واردات لوازم الکترونیکی از جمله smd می باشد. این شرکت با دارا بودن 20 سال سابقه در واردات و ترخیص کالاهای مختلف از چین به خوبی نیاز بازرگانان ایرانی را برطرف کرده است. شرکت بازرگانی صارش قادر است، تمامی لوازم الکترونیکی مورد نیاز شما را از کشور چین وارد نماید.

 تمامی کد تعرفه های فصول مختلف در شرکت های هلدینگ صارش در طی 3 روز ثبت سفارش می شوند و به مدت 10 روز ترخیص کالاها انجام می شود. تیم حرفه ای و متخصص شرکت بازرگانی صارش این توانایی را دارد که در کوتاه ترین زمان کالاهای شما را از گمرک ترخیص نماید.

بازرگانی صارش در زمینه های زیر واردات و ترخیص کالاها را از چین انجام می دهد:

  • واردات و ترخیص مواد اولیه مربوط به تولید

  • واردات و ترخیص ماشین آلات تولیدی

  • واردات و ترخیص کالاهای تحریمی

  • واردات و ترخیص قطعات الکترونیکی

  • واردات و ترخیص قطعات مخابراتی

واردات دستگاه smd

مشخصات دستگاه SMD

دستگاه smd نوعی ربات قابل برنامه ریزی است که قادر است، قطعات الکترونیکی را از مکانی که برایش مشخص شده است، بردارد و بر روی برد الکترونیک مونتاژ کند. این دستگاه که در واقع یک ربات می باشد، قادر است در 4 جهت حرکت داشته باشد. آدرس مکانی که قرار است، ربات قطعات را از آنجا بردارد، در نرم افزاری که در رباط قرار گرفته است، تعریف می شود. همچنین آدرس مکانی که از برد که قطعه باید در آنجا جایگذاری شود، نیز با فایل pcb مشخص می شود.

 این دستگاه دارای 4 هد است که با آن ها قطعات را بر می دارد و در جای مناسب روی برد قرار می دهد. برای بینایی ربات از یک دوربین قوی با رزولوشن بالا استفاده شده است. هر کدام از قطعات به صورت جداگانه عکسبرداری می شوند و در مرحله بعد پردازش می شوند. این دستگاه با بینایی فوق العاده ای که دارد، می تواند به موقعیت تعیین شده برود و قطعات را به درستی در جای خود مونتاژ نماید. دستگاه smd یک دستگاه بسیار پر کاربرد است، این دستگاه به صورت دقیق قطعات الکترونیکی را بر روی برد مونتاژ می کند.

دستگاه Surface Mount Device یا SMD چیست؟

دستگاه نصب روی سطح یا SMD یک دستگاه الکترونیکی است که اجزای آن مستقیماً روی سطح PCB نصب می شوند. تکنولوژی نصب سطحی یا SMT روشی است که برای تولید SMD استفاده می شود. در صنعت تا حد زیادی جایگزین روش ساخت و ساز از طریق سوراخ کردن و اتصال قطعات با سیم به برد شده است. این دستگاه بسیاری از کارهای ظریف را آسان کرده است.

نکاتی مهم در زمینه واردات دستگاه smd

در حال حاضر واردات لوازم الکترونیک از کشور چین به ایران بسیار متداول شده است. افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند، باید با نحوه واردات مرتبط با قطعات الکترونیکی آشنایی کافی داشته باشند. برای واردات قطعات الکترونیکی مانند دستگاه  smd می توانید، از شرکت های معتبر مانند بازرگانی صارش که دارای سابقه زیادی در این زمینه است، کمک بگیرید تا با خیال راحت دستگاه های الکترونیکی مورد نظر خود را با صرف هزینه و زمان کم وارد ایران نمایید.

واردات دستگاه smd به ایران از طریق هوایی و دریایی صورت می گیرد. مدت زمان واردات هوایی حدود یک هفته می باشد، هر هفته دوشنبه ها از کشور چین ارسال بار انجام می شود. زمان لازم برای واردات دریایی حدودا 4 ماه است.

 

واردات دستگاه smd

پارامترهای واردات دستگاه smd

یکی از کارهای مهمی که بازرگانی صارش در زمینه واردات دستگاه  smd انجام می دهد، استعلام گرفتن قیمت دستگاه از تولید کنندگان معتبر چینی می باشد. با گرفتن استعلام از کارخانه های مختلف تولید دستگاه smd می توان دستگاه هایی با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب خریداری نمود.

ممکن است، بعضی از دستگاه ها دارای کیفیت خوبی نباشند، یا اینکه معیوب باشند، بنابراین قبل از خریداری کردن دستگاه smd باید آن را مورد بررسی دقیق قرار داد تا از سالم بودن آن مطمئن شد. در هنگام خریداری دستگاه smd متخصصین ما در شرکت بازرگانی صارش کنترل کیفیت را درباره دستگاه ها مورد بررسی دقیق قرار می دهند و محصولات سالم و با کیفیت را خریداری می کنند.

موضوع بعدی که کارشناسان ما در بازرگانی صارش مورد بررسی دقیق انجام می دهند، داشتن گارانتی دستگاه smd و ضمانت سالم بودن آن است. اگر در مراحل ارسال دستگاه smd و حمل و نقل آن، دستگاه دچار آسیب شود، خریدار محصول هیچ گونه تعهدی در قبال آن نداشته باشد و فروشنده موظف است، برای بار دوم دستگاه سالم را برای خریدار ارسال نماید. مبحث گارانتی قطعات الکترونیکی در بحث واردات آن بسیار با اهمیت است، طوری که اگر مورد غفلت قرار بگیرد، خریدار دچار ضرر و زیان های مالی زیادی خواهد شد.

فاکتور بعدی که در خرید دستگاه smd باید مد نظر قرار بگیرد، قیمت آن است. شرکت بازرگانی صارش با داشتن تیم جستجوگر متخصص با کیفیت ترین دستگاه های smd را با مناسب ترین قیمت برای شما خریداری می کند. مشاوره گرفتن از افراد متخصص در زمان واردات دستگاه smd از اهمیت زیادی برخوردار است، در صورتی که مشاوره خوبی با یک شرکت معتبر که در زمینه واردات دستگاه smd تجربه و تخصص کافی دارد را نداشته باشید به مشکلات جدی بر خواهید خورد.

 

واردات دستگاه smd

آفر بازرگانی صارش برای واردات کالا

برای واردات و ترخیص دستگاه smd با متخصصین و کارشناسان ما در بازرگانی صارش تماس بگیرید، تا در این زمینه شما را راهنمایی نمایند و دستگاه smd و قطعات الکترونیکی خود را به صورت سالم وارد ایران نمایید. تا پایان بهار می توانید، از آفر ویژه کارمزد ما بهره مند شوید و برای کالاهایی که دارای ارزش بیشتر از 40000 دلار می باشند، کارمزد 3 درصد ارزش دریافت نمایید.

آدرس بازرگانی صارش در ایران:

دفتر مرکزی: مشهد، احمدآباد، راهنمایی 4، پلاک 2، طبقه دوم، واحد 6

دفتر تهران: میرداماد، خیابان کازرون شمالی، نبش نیک رای، پلاک 2/1، واحد 8

تلفن های تماس:

تلفن: 05131805

تلفن: 02122927617

شماره تماس: 09152669292

Instagram: @SARESH_GENERAL_TRADING

Website: www.saresh.org

 

برای مشاوره با کارشناسان ما و کسب اطلاعات درباره دستگاه smd با ما در تماس باشید.