واردات مستقیم قطعات الکترونیکی مانند خازن، دیود، مقاومت از چین

واردات مستقیم قطعات الکترونیکی مانند خازن، دیود، مقاومت از چین ، بازرگانی صارش سالها سابقه در واردات انواع قطعات الکترونیکی از چین و سایر کشورها دارد. یکی از بزرگترین بازارهای الکترونیک دنیا در شهر شنزن چین قرار دارد.

بازرگانی صارش با داشتن دفتر فعال در مرکز این بازار دسترسی بسیار مناسبی به تمام واردات مستقیم قطعات الکترونیکی از جمله دیود، مقاومت، انواع ماژول ها و تریستورها، آی جی بی تی DIOD , RESISTOR ,  MODULES , THYRISTOR , IGBT  از تمام برندهای معتبر امریکایی و آلمانی مانند SEMIKRON , INFINEON , MITSUBISHI , MOTOROLA , SIEMENS , TOSHIBA , FUJI , دارد . شما می توانید با سفارش خرید از شرکت بازرگانی صارش با اطمینان خاطر از کیفیت کالا و بدون نگرانی قطعات خود را وارد نمایید.
ممکن است بعضی از کارخانه ها برای تامین قطعات خود با شرکت هایی مانند SIMENS درخوایت خرید بدهند . اما اصولا  چنین شرکت ها عظیمی با توجه به سیستم تولید و پخش و فروش جداگانه خود هیچ گاه به درخواست های این چنینی پاسخ نمی دهند . کارخانه های بزرگ و درجه اول دنیا فقط از طریق نمایندگان فروش خود در سراسر دنیا به فروش قطعات خود می پردازند و هیچ گاه به درخواست های تعداد محدود پاسخ نخواهند داد. بنابراین شما برای خرید قطعات اصل از کارخانه های ساخت امریکا یا آلمان بهترین کار این است که خرید را به شرکتی مانند بازرگانی صارش بسپارید تا هم زودتر به نتیجه برسید و هم خرید برای شما ممکن باشد.
برای واردات قطعات الکترونیک مثل دیود و آی جی بی تی و ماژول و تریستور می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و از قیمت تمام شده محصول و زمان تحویل آن در ایران مطلع شوید. قطعات الکترونیک می تواند از طریق پست اکسپرس به دست شما برسد که زمانی حدودا 14 روز کاری خواهد بود. اگر قطعات الکترونیکی با بار عادی کارگو ارسال شود زمانی حدود 30 روز کاری مراحل حمل و ترخیص گمرکی آن انجام می شود و در ایران به شما تحویل شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر  با ما تماس حاصل فرمایید .
برای مشاهده شماره های تلفن تماس ، فکس ، ایمیل ، تلگرام و دیگر پل های ارتباطی با بازرگانی صارش ، به این صفحه مراجعه نمایید .