واردات و ترخیص الکتروموتور صنعتی

الکتروموتورهای صنعتی بخش وسیعی از صنایع و مصارف را به خود اختصاص داده اند. به همین دلیل است که واردات الکتروموتور صنعتی علاوه بر آن که نیاز تعداد کثیری از تولید کنندگان را برطرف می کند، برای واردکنندگان و تجار نیز پرمنفعت خواهد بود.

در هر دستگاهی که نوعی حرکت مکانیکی وجود دارد، رد پای الکتروموتور صنعتی دیده می شود. این موتورهای پرکاربرد، انرژی الکتریکی را به مکانیکی تبدیل می کنند. نوع صنعتی آن با داشتن برخی ویژگی های خاص، نیاز تعداد زیادی از صنایع را برطرف می سازد. این موتورها به صورت تک فاز و سه فاز عرضه شده و به فروش می رسند.

شرکت بازرگانی صارش، در زمینه واردات، حمل و ترخیص انواع کالاها و ماشین آلات صنعتی پرکاربرد و مورد نیاز صنایع فعالیت می کند. این مجموعه به همراه تیم متخصص خود، در زمینه واردات الکتروموتور صنعتی به یاری تجار و بازرگانان داخلی می آید. بدین ترتیب ورود این کالای با ارزش برای آنها با سهولت، سرعت و سودآوری بیشتری به انجام خواهد رسید.

واردات الکتروموتور صنعتی در انواع مختلف

با رشد چشمگیری که تکنولوژی، دستگاه ها، لوازم صنعتی و خانگی داشته اند، الکتروموتور صنعتی نیز دارای تنوع زیادی شده است. این موتورها از دستگاه تهویه و پمپ آب خانگی گرفته تا مصارف صنعتی کاربرد داشته و مورد استفاده قرار می گیرند. به همین دلیل تولید این موتورها در تنوع زیادی صورت می پذیرد.

در ادامه قصد داریم به معرفی انواع الکتروموتورها در بحث واردات الکتروموتور صنعتی بپردازیم:

واردات الکتروموتور صنعتی AC :

بیشترین و پرکاربردترین نوع الکتروموتور، نوع AC آن می باشد. این نوع موتور در صنعت و مصارف خانگی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این موتورها به دلیل قیمت مناسب، هزینه نگهداری پایین، قدرت بالا، اتصال ساده و کامل به منبع تغذیه برق، تنوع در مدل و سایز و طول عمر بالایی که دارند محبوبیت و عمومیت زیادی بین مردم پیدا کرده اند. واردات این موتورها توسط بازرگانی صارش در اسرع وقت و با مناسب ترین قیمت به انجام می رسد. نمونه ای از کاربردهای این نوع الکتروموتور در زیر بیان شده اند:

  • در ساخت انواع پمپ های آب و کف کش ها
  • در طراحی و تولید آبگرمکن
  • در تجهیزات مربوط به کوره ها
  • در تولید و راه اندازی وسایل برقی جاده ای
  • و … .

بازرگانی صارش، فعال در زمینه واردات الکتروموتورهای صنعتی

واردات، حمل و ترخیص الکتروموتور صنعتی DC:

نوع دیگری از الکتروموتورهایی که با جریان مستقیم کار می کنند، نوع DC آن می باشند. واردات الکتروموتور صنعتی از نوع DC به دلیل پرکاربرد بودن در حجم وسیعی در کشور ما انجام می پذیرد. از این الکتروموتور صنعتی در صنایع زیر استفاده می شود:

  • صنایع کشاورزی و گلخانهای
  • در شهربازی و در دستگاه هایی که اصولا حرکت دوار دارند.
  • در تولید و راه اندازی انواع درب های اتومات
  • در صنعت آسانسور سازی و درب و سیستم های اتوماتیک آن
  • در بخش های مختلف ساختمان های صنعتی و مسکونی
  • در تولید کمپرسورهای الکتریکی
  • در طراحی و تولید تردمیل و انواع دستگاه های ورزشی
  • در تولید ماشین های پردازش
  • در تولید و راه اندازی دستگاهای صنعتی مربوط به نظافت محیط و فضا
  • در صنایع نساجی، کاغذ سازی و پلاستیک
  • در صنایع خودروسازی و در مرحله تست تایرها

واردات الکتروموتور صنعتی با موتور پسماندی:

از دیگر الکتروموتورهای صنعتی که سهمی بزرگی در واردات الکتروموتور صنعتی دارند، این نوع دستگاه می باشد. این موتور دارای کلاچ بوده و در مواردی که به موتورهایی با دور پایدار نیاز است مورد استفاده قرار می گیرند.

واردات، حمل و ترخیص الکتروموتور صنعتی با موتورهای رلوکتانسی:

الکتروموتور صنعتی با موتورهای  رلوکتانسی در واقع دارای یک موتور سنکرون تک فاز می باشد. این نوع کالای وارداتی در دسته کالاهای تخصصی طبقه بندی می شود. اعتبار بالای شرکت تولید کننده یا عرضه کننده این نوع موتورها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در واقع شرکت هایی به تولید الکتروموتور صنعتی با موتورهای  رلوکتانسی اقدام می کنند که دارای واحد تحقیق و R&D فعال و پویایی باشند. قیمت این موتورها معمولا بالا است. به همین دلیل، صنایعی که به این ماشین آلات نیاز دارند، ترجیح می دهند واردات این نوع ماشین آلات از چین صورت پذیرد.

واردات الکتروموتور صنعتی با موتورهای یونیورسال:

از جمله موتورهای حرفه ای و تخصصی این نوع موتور می باشد. از جمله موارد استفاده این نوع الکتروموتور ، ماشین لباسشویی است. برای آن که  واردات الکتروموتور صنعتی با موتورهای یونیورسال، مقرون به صرفه بوده و کیفیت قابل قبولی داشته باشد، واردات آن از کشور چین انجام می گیرد.

گروه بازرگانی صارش، به بازرگانان و تجار داخلی، در امر واردات الکتروموتور صنعتی ، اعلام آمادگی و همکاری کرده و به واردکنندگان، یک تجارت مطمئن، پرسود و بدون ریسک را تعهد می دهد.

با بازرگانی صارش، تجربه تجارت و واردات پرسود و کم ریسک

 

هزینه واردات الکتروموتور صنعتی

در برآورد هزینه مربوط به واردات الکتروموتور صنعتی، عوامل مختلفی مد نظر قرار داده می شوند. که در ادامه به بیان آن ها خواهیم پرداخت:

  • هزینه خرید دستگاه یا کالای مورد نظر:

برخی از الکتروموتورهای صنعتی تخصصی تر بوده و دارای تکنولوژی ساخت بالاتری هستند. همین امر سبب افزایش قیمت این دستگاه ها خواهد شد. واردکننده، پیش از اقدام به تجارت، بایستی استعلام قیمت گرفته و فروشنده ای را انتخاب کند که قیمت مناسب و کیفیت بالایی را ارائه می دهد.

  • هزینه حمل و ترخیص کالا:

پس از خرید، هزینه جابجایی و هزینه های گمرکی نیز باید مد نظر قرار داده شوند. هزینه های گمرکی شامل هزینه صدور برگ سبز، انبارداری، کنترل و بازرسی کیفی، هزینه بیمه و … می باشند.

علاوه بر موارد بالا، در نظر گرفتن مدت زمان خواب سرمایه نیز اهمیت ویژه ای دارد. شرکت بازرگانی صارش، با تکیه بر تجربه و تخصص خود، زمان سوددهی و خواب سرمایه شما را به حداقل ممکن می رساند.

صارش، مرکز واردات، حمل و ترخیص انواع الکتروموتورهای صنعتی

واردات الکتروموتور صنعتی نیز همچون ورود، حمل و ترخیص سایر کالاها و ماشین آلات صنعتی، نیاز به تخصص و تجربه دارد. اعتماد به یک شرکت بازرگانی معتبر و سپردن کلیه امور مربوط به واردات به آن، ریسک کار را پایین آورده، سرعت سود دهی را افزایش و مدت خواب سرمایه را به میزان چشمگیری کاهش خواهد داد.

ما به شما هندلینگ بازرگانی صارش را پیشنهاد می کنیم. مجموعه متخصصی که با داشتن چندین مدرک بین المللی، دو دهه از عمر و سابقه کاری آن می گذرد. این مجموعه با واردات، حمل و ترخیص الکتروموتور صنعتی با سرعت بالا و قیمت مناسب، تجارت شما را با کمترین ریسک به پرسودترین تجربه تجاری تبدیل خواهد کرد.

برای گرفتن مشاوره رایگان،  ثبت سفارش، تخصیص ارز آماده، واردات، حمل و ترخیص فوری کالاهای وارداتی خود به ما اعتماد کرده و با ما در تماس باشید.

تیم متخصص صارش، کنار شما در امر واردات، حمل و ترخیص فوری کالا