واردات و ترخیص ماشین اکسترودر یا برش مواد مصنوعی

واردات و ترخیص ماشین اکسترودر یا برش مواد مصنوعی (Hs code 84440000) کار چندان آسانی نیست. بازرگانی صارش یکی از معتبرترین و شناخته ترین شرکت ها در حیطه واردات و ترخیص ماشین آلات و محصولات است این هلدینگ بدون هیچ محدودیتی مشغول به فعالیت می باشد. این شرکت با سابقه درخشان و عالی به راحتی توانسته است که با واردات و ترخیص کالاهای گوناگون، نیاز تاجران و بازرگانان را برطرف کند.

این مجموعه ترخیص سفارشات خود را در بازه زمانی کمتر از ۱۰ روز انجام می دهد تمامی فعالیت های این هلدینگ معتبر به کمک تیمی کاملا حرفه ای انجام می شود که تمامی این افراد مدارک بین المللی لازم را در امر واردات و ترخیص دارند.

 

واردات ماشین اکسترودر یا برش مواد مصنوعی (Hs code 84440000)

واردات با سرمایه کم به وسیله بازرگانی صارش

همانطور که میدانید واردات ماشین اکسترودر یا برش مواد مصنوعی (Hs code 84440000) از کشورهای دیگر (خصوصا چین) به ایران رایج شده است. برای واردات و ترخیص این ماشین همانند دیگر ماشین آلات به مجوزهای مختلفی نیاز دارید. در صورتی که این مجوزها را دریافت ننمایید، قطعا با مشکل مواجه خواهید شد.

این روزها با واردات انواع ماشین اکسترود در کشور می توانیم خط تولید صنعتی را به راحتی راه اندازی کنیم. این ماشین در صنعت پلاستیک جایگاه ویژه ای دارد.

پیدا کردن مرکزی مطمئن و قابل اطمینان برای واردات ماشین با سرمایه کم و ترخیص اکسترودر یا برش مواد مصنوعی (Hs code 84440000)، کاری بسیار سخت است.

بهتر است که برای ترخیص ماشین آلات، به شرکت های با تجربه و معتبر که در زمینه واردات، صادرات و قوانین و مقررات گمرکی آگاهی کافی را دارند، مراجعه کنید. به جرات می توان گفت که گروه بازرگانی صارش با تجربه و تخصص بالا در حیطه قوانین و مقررات ترخیص و واردات انواع ماشین آلات صنعتی ( ماشین اکسترودر یا برش مواد مصنوعی (Hs code 84440000) و ماشین آلات ساخت کاغذ و مقوا (Hs code 84392000) را دارند و مراحل ترخیص را با سرعت بالا و در کمترین زمان انجام می دهند.

مشخصات ماشین اکسترودر یا برش مواد مصنوعی (Hs code 84440000

در حقیقت اکسترودر یک دستگاه صنعتی است و مواد گرانولی را با نیروهای حرکتی و حرارتی به داخل خود هدایت می کند. آن دسته از تولیدکنندگانی که با موادی همچون سیلیکون، EPDM و چوب لاستیکی سروکار دارند، میدانند که شکستن این مواد کار بسیار دشواری است. این مواد به دلیل چسبندگی در حجم بالایی تولید می شوند. در فرایند ساخت این مواد به مواد شیمیایی خاصی نیاز است.

در حقیقت ماشین اکسترودر دستگاهی است که میتوان به وسیله آن ترکیبات لاستیکی و پلاستیکی را ذوب کند و به آن نیرو وارد کند. از این ماشین در خط تولید، جهت شکل دهی اولیه پلاستیک و لاستیک استفاده می شود. یکی از رایج ترین اکسترودرها در صنایع پلاستیک، ماشین اکسترودر یا برش مواد مصنوعی (Hs code 84440000) است.

اصل کار ماشین اکسترودر یا برش مواد مصنوعی (Hs code 84440000)

یکی از اصلی ترین وِیژگی های پلیمرها مخصوصا پلاستیک ها، شکل پذیری آسان آنها است.

ماشین اکسترودر یا برش مواد مصنوعی (Hs code 84440000)، دستگاهی است ترکیبات پلاستیکی و لاستیکی را ذوب می کند و بعد از وارد کردن نیرو، محصولی با سطح مقطع خاص و شکلی پیوسته در انتهای دستگاه تولید می کند.

مراحل 1:

بعد از گرم شدن اکستروژن، موتور شروع به کار خواهد کرد. در این مرحله گشتاور و سرعت لازم به پیچ منتقل می شود. پلاستیک موجود در قیف با فشار فیدر و تحت تاثیر وزن خود وارد شیار خواهد شد. بعد از چرخاندن پیچ، پلاستیک منتقل خواهد شد.

مرحله 2:

مواد به صورت گرانول یا پودر از قیف طی فرآیند قالب گیری به الکسترودر پلاستیک اضافه خواهد شد.

مرحله 3:

هنگام ورود پلاستیک به قسمت فشرده سازی پلاستیک، به دلیل عمق بسیار کم شیار پیچ ، بیشتر فشرده تر می شود. حرارت دادن بشکه ( در سطح داخلی و خارجی پیچ) بر اثر برش و اصطکاک داخلی و گرما در یک نقطه افزایش یافته و با لوله تماس پیدا می کند. در این مرحله بعد از رسیدن درجه حرارت به نقطه ذوب، مواد ذوب خواهد شد.

مرحله 4:

بعد از انتقال نمودن مواد و با ادامه درجه حرارت، میزان مواد مذاب افزایش می یابد. در قسمت انتهای فشرده سازی، تمامی مواد به حالت جریان چسبناک تبدیل خواهند شد. در نهایت مواد به قسمت  قالب که در قسمت بالایی اکسترود پلاستیکی قرار دارد، منتقل می شود و بعد از خنک شدن محصول نهایی به دست می آید.

واردات

کشورهای چین، ایتالیا، آلمان و ترکیه سهم عظیمی در واردات ماشین اکسترودر یا برش مواد مصنوعی (Hs code 84440000) و  به ایران را دارند. جهت وارد کردن این ماشین ها به آگاهی و دانش در زمینه ترخیص و بخشنامه های صادر شده از سوی گمرک نیاز است. در صورت رعایت ننمودن قوانین و مقرراتی گمرکی برای ترخیص این ماشین، با مشکلات فراوانی روبرو خواهید شد.

از این رو جهت اطلاعات دقیق تر در زمینه واردات و ترخیص ماشین اکسترودر یا برش مواد مصنوعی (Hs code 84440000) و ماشین آلات ساخت کاغذ و مقوا (Hs code 84392000) می توانید با کارشناسان کاربلد و حرفه ای ترخیص شرکت بازرگانی صارش کمک بگیرید.

واردات و ترخیص ماشین اکسترودر یا برش مواد مصنوعی (Hs code 84440000)

ترخیص

یکی از نگرانی های بسیاری از بازرگانان، ترخیص و واردات از گمرک است. ممکن است تمامی مراحل یک تجارت، بسیار عالی سپری شود. اما وجود مشکلی در هنگام ترخیص، منجر به ضرر و زیان و گاها جریمه های سنگین شود. مرحله ترخیص در هر کشوری متناسب با قوانین آن کشور می باشد. ترخیص کالا توسط تیم صارش کاری بسیار آسان و در عین حال بدون ریسک می باشد.

شرکت بازرگانی صارش با بیش چندین سال سابقه درخشان و موفق در حیطه واردات و ترخیص کالا به راحتی توانسته اند، رضایت تمامی مشتریان خود را جلب نمایند. ناگفته نماند این مرکز واردات انواع ماشین آلات صنعتی را انجام می دهند. کارشنان خبره این شرکت با تجربه کافی در امور گمرکی و تجاری، خدمات زیرا را ارائه خواهند داد:

  • ثبت سفارش. * خرید محصول از شرکت های معتبر. * گرفتن مجوزات لازم. * حمل و نقل کالا به شکل های مختلف ( جاده ای، هوایی، دریایی و ریلی). * ترخیص کالا. * مشاوره. * ارائه آخرین بخشنامه های گمرکی و اخبار

ترخیص کالا در کمترین زمان ممکن

نکته قابل توجهی که در رابطه با این موضوع لازم است بدانید تعرفه گمرکی برای ترخیص ماشین اکسترودر یا برش مواد مصنوعی (Hs code 84440000) با توجه برند، هزینه انبارداری و … تعیین خواهد شد. به طور دقیق نمیتوان هزینه مشخصی را برای آن تعیین نمود.

پروسه ترخیص در هلدینگ صارش

  • * ارسال لیست * استعلام قیمت * عقد قرارداد * دریافت مجوز جهت ثبت سفارش * تخصیص ارز و کد ساتا * بیمه امور بانکی * اظهار کالا به گمرک * در نهایت ترخیص کالا و تحویل آن به مشتری در کمترین زمان ممکن

 

جهت کسب اطلاعات دقیق تر در زمینه هزینه ترخیص این کالا با مشاوران ما ارتباط بگیرید.

سخن پایانی

همانطور که در متن بالا به آن اشاره نمودیم بازرگانی صارش یکی از معتبرترین و در عین حال باتجربه ترین بازرگانی های خاورمیانه است که در حیطه واردات و ترخیص کالا تجربه بسیار زیادی دارد. کارشنان حاضر در این مجموعه در کمترین زمان و به بهترین نحو ممکن خدمات ترخیص کالا را انجام می دهند.

بهتر است جهت واردات و ترخیص انواع ماشین آلات صنعتی از ترخیصکاران ما در بازرگانی صارش کمک بگیرید. چنانچه مایلید که در خصوص نحوه ترخیص و هزینه ماشین آلات صنعتی مطلع شوید، میتوانید به شماره های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید. مشاورین ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان می باشند.

شماره تماس به منظور واردات، حمل و ترخیص فوری کالا : 09152669292

مشاوره بازرگانی رایگان: 09120349767

جهت ثبت سفارش و تخصیص ارز آماده با شماره 05131805 و داخلی 201 تماس حاصل نمایید.

آدرس دفتر مرکزی بازرگانی صارش: مشهد، احمدآباد، راهنمایی 4،پلاک 2، طبقه دوم، واحد 6، شماره تماس دفتر مرکزی: 05131805

آدرس دفتر در تهران: میرداماد، خیابان کازرون شمالی، تبش نیک رای، پلاک 1/2، واحد 8، تلفن دفتر تهران: 02122927617.

وب سایت بازرگانی صارش: www.saresh.org