واردات wirecut با کمترین هزینه و سودآوری سریع

عمل برشکاری یا ایجاد خط برش دقیق بر روی سطوح مختلف، در صنعت بسیار مهم و حیاتی می باشد. هرچه این عمل از دقت و ظرافت بیشتری برخوردار باشد نتیجه مطلوب تری حاصل خواهد شد. واردات wirecut به کشور به منظور رفع همین نیاز انجام می پذیرد.

در واقع دستگاه وایرکات، نوعی ماشین کاری است که به واسطه تخلیه الکتریکی که بین قطعه و سیم دستگاه اتفاق می افتد، برش کاری های دقیق و ظریفی بر روی سطوح مختلف اعم از فلزی و غیر فلزی ایجاد می کند. هر چه ضخامت سیم دستگاه کمتر بوده و سیم نازک تر باشد، دقت برش دستگاه بالاتر خواهد رفت.

دستگاه های وایرکات انواع مختلفی دارند و هر کدام برای کاربرد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. واردات wirecut نیز همچون سایر دستگاه ها و ماشین آلات بزرگ و تخصصی صنعتی نیاز به آگاهی و پشت سر گذاشتن مراحل گوناگونی را دارد.

بازرگانی صارش با دانش و تجربه ای که در واردات و ترخیص کالا دارد، در امر واردات وایرکات نیز به یاری بازرگانان خواهد آمد.

روال کار دستگاه های وایرکات

نام دستگاه وایرکات، معرف کارکرد و روش کار آن می باشد. وایر به معنای سیم و کات به معنای برش است. این دستگاه پرکاربرد، به وسیله تخلیه الکتریکی سیم تعبیه شده در داخل خود، بر روی صفحات مختلف ایجاد برش کرده یا فرم مورد نظر را به قالب ها می دهد.

دستگاه وایرکات در واقع برش ایجاد نمی کند. روال کار این دستگاه مانند واترجت یا دستگاه های لیزری نمی باشد. بلکه به وسیله جرقه هایی که با سرعت بالا و به کرات در لحظه ایجاد می کند، محل مورد نظر را ذوب کرده و برش های دقیقی را سبب  می شود.  این دستگاه اصولا بر روی قطعات و صفحات رسانا برش ایجاد می کند. این صفحات جریان برق را از خود عبور داده و کار را به نتیجه می رسانند.

صفحاتی از جنس برنج، استیل، آهن یا تیتانیوم به کمک دستگاه وایرکات قابل برشکاری هستند. بر روی این فلزات طرح های از پیش تعیین شده قابل اجرا می باشند. به دلیل خاصیت رسانایی این فلزات، وایرکات بر روی آن ها طرح هایی با ظرافت و دقت بالا ایجاد خواهد کرد.

دستگاه وایرکات، دارای کاربرد وسیع در صنایع مختلف

 

کاربرد دستگاه های وایرکات در صنایع مختلف

دستگاه وایرکات در صنایع مختلف کاربرد اساسی دارد. این دستگاه برای اجرای طرح های دقیق و ظریف بر روی قطعات یا صفحات فلزی و غیرفلزی بهترین گزینه محسوب می شود. با این وجود در مورد کاربردهایی که این دستگاه دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایجاد برش یا سوراخ هایی با ظرافت و دقت بسیار بالا بر روی سطوح رسانا
  • اجرای طرح ها و اشکالی با درجه پیچیدگی بالا
  • امکان اجرای طرح و برش بر روی سطوحی از جنس فلزات گران قیمت، سخت، شکننده یا بسیار ظریف
  • امکان برش بر روی صفحاتی که احتمال خرابی و آسیب دیدنشان با روش های دیگر زیاد است.
  • امکان تولید قطعات یا دستگاه هایی که تولید آنها به ایجاد حفره های زاویه دار ظریف نیاز دارند.
  • تولید قطعات بزرگ و حجیم که ساخت آنها نیاز به حفظ تعادل و تلرانس داشته و ساخت آنها با سایر ماشین آلات خطای زیادی را به همراه دارد.
  • تولید قالب های ظریف و با طرح های پیچیده برای تزریق پلاستیک
  • تولید قطعات خودرو، هوافضا و لوازم پزشکی
  • و …

مزایای استفاده از دستگاه وایرکات چیست؟

استفاده از دستگاه وایرکات برای تولیدکنندگان مزایای بسیاری را به همراه دارد. از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش هزینه های مربوط به ساخت قالب بین 30 تا 70 درصد

  • عدم نیاز به اعمال نیروی مکانیکی:

دستگاه وایرکات از تخلیه الکتریکی برای ایجاد برش استفاده می کند. بنابراین در طی فرآیند ساخت، نیازی به وارد آمدن ضربه مکانیکی به سطوح وجود ندارد. بنابراین محصول نهایی دچار تغییر شکل و اعوجاج نخواهد شد.

  • ایجاد برش با وارد آمدن تنش بسیار کم بر قطعاتی که روی آن ها کار انجام می گیرد.

  • امکان ادامه به کار دستگاه حتی با عدم حضور اپراتور:

این دستگاه قابل برنامه ریزی بوده و به صورت اتوماتیک تا پایان، به کار خود ادامه می دهد.

  • دقت و ظرافت بالای برش و خطای بسیار پایین دستگاه وایرکات

  • کیفیت بالای تولید با نتیجه کار مطلوب

  • امکان ایجاد برش کاری با ضخامت از 150 میلی متر تا 420 میلی متر

دستگاه های وایرکات متنوع در کاربرد و طراحی

  • عدم وجود اعوجاج حرارتی بر روی سطوح:

برش توسط دستگاه وایرکات در حمام آب یونیزه شده انجام می شود. به همین دلیل قطعه کار و ابزار در حین کار خنک هستند. از این رو، هیچ اعوجاج حرارتی یا آسیبی به قطعه کار در حین برش وارد نخواهد شد.

  • برش بدون سوراخ:

دستگاه وایرکات بر روی سطوح برش های مکانیکی ایجاد نمی کند بلکه به کمک جریان الکتریکی کار خود را انجام می دهد. از این رو، نیازی به براده برداری از سطح وجود ندارد. به همین دلیل در مقایسه با روش های برش معمولی، مواد بسیار کمتری از دست می رود.

  • مقرون به صرفه بودن:

استفاده از دستگاه وایرکات برای برش سطوح، مصرف انرژی بسیار پایینی در قیاس با سایر دستگاه ها دارد. علاوه بر این، به دلیل آنکه فرآیند برشکاری با این دستگاه، تنها به حذف ذرات هدف معطوف است، میزان هدر رفت مواد اولیه کاهش پیدا کرده و مواد کمتری به هدر خواهد رفت.

برای واردات wirecut روی ما حساب کنید

واردات wirecut به دلیل نیاز و تقاضای بالای صنایع و تولید کنندگان، از ملزومات داخلی می باشد. چنانچه به عنوان یک بازرگان یا تاجر برنامه ریزی کرده اید که سرمایه خود را صرف واردات این دستگاه پرکاربرد کنید، می توانید روی کمک مشاوران ما حساب کنید.

بازرگانی صارش، تا به امروز در پروژه های واردات و صادرات زیادی شرکت داشته است. جای بسی خرسندی است که این مجموعه متخصص توانسته است در کلیه این پروژه ها بسیار موفق عمل کرده و رضایت خاطر بازرگانان را به خوی فراهم آورد.

بازرگانی صارش، با شما و همراه شما در واردات wirecut ، ترخیص و حمل آن

واردات وایرکات نیاز به تخصص و تجربه دارد. پیش از شروع به کار، با کمک گرفتن از تیم متخصص و کارآزموده ما، یک تجارت پر سود را تجربه خواهید کرد که کمترین میزان ریسک و بیشترین سود را برای شما به ارمغان خواهد آورد.